Przejdź do treści
Strona główna » MONITORING CEN (PRICE MONITORING)

MONITORING CEN (PRICE MONITORING)

Badania PRICE MONITORING pozwalają na uzyskanie najważniejszych informacji dotyczących kształtowania strategii cenowej firmy na tle działań konkurencji, a także poznanie możliwości oraz skłonności Klientów do zakupu danego produktu.

Firma CERP Polska rozwinęła całą gamę produktów m.in. wielojęzyczne i wielowalutowe oprogramowanie dla sieci dystrybucji i producentów. Opracowaliśmy także zestaw oprogramowań służących do pilotowania marży, zarządzania cenami, indeksem cenowym, promocjami i asortymentem.

Wspieramy naszych Klientów na trzech etapach:

ZBIERANIE DANYCH

ANALIZA

ZARZĄDZANIE

Dostarczamy wyniki badań przetworzone do pliku w formacie uzgodnionym z Klientem i gotowym do zastosowania. Oferujemy również przygotowanie wszelkiego rodzaju zestawień dostarczanych danych lub raportów w formie zgodnej z Państwa oczekiwaniami.

Realizujemy następujące badania PRICE MONITORING:

  • Badania wall to wall
  • Badania wybranych grup lub gam produktów
  • Badania typu lista zamknięta
  • Badanie odpowiedników produktów Marki Własnej, Pierwszej Ceny u konkurentów
  • Badania facingów
  • Badania promocji
  • Monitoring gazetek reklamowych