Badania PRICE MONITORING pozwalają na uzyskanie najważniejszych informacji dotyczących kształtowania strategii cenowej firmy na tle działań konkurencji, a także poznanie możliwości oraz skłonności Klientów do zakupu danego produktu.
Firma CERP Polska rozwinęła całą gamę produktów m.in. wielojęzyczne i wielowalutowe oprogramowanie dla sieci dystrybucji i producentów. Opracowaliśmy także zestaw oprogramowań służących do pilotowania marży, zarządzania cenami, indeksem cenowym, promocjami i asortymentem.
Wspieramy naszych Klientów na trzech etapach:
ZBIERANIE DANYCH
ANALIZA
ZARZĄDZANIE
Dostarczamy wyniki badań przetworzone do pliku w formacie uzgodnionym z Klientem i gotowym do zastosowania. Oferujemy również przygotowanie wszelkiego rodzaju zestawień dostarczanych danych lub raportów w formie zgodnej z Państwa oczekiwaniami.
Realizujemy następujące badania PRICE MONITORING:
- Badania wall to wall
- Badania wybranych grup lub gam produktów
- Badania typu lista zamknięta
- Badanie odpowiedników produktów Marki Własnej, Pierwszej Ceny u konkurentów
- Badania facingów
- Badania promocji
- Monitoring gazetek reklamowych