Przejdź do treści
Strona główna » BADANIA MYSTERY WEB

BADANIA MYSTERY WEB

Badania MYSTERY WEB są rodzajem badań pozwalającym na zbadanie jakości obsługi Klienta przez Internet, co dokładnie się dzieje, kiedy Klient korzysta z Państwa strony internetowej, podczas zamawiania produktu lub kiedy wysyła zapytanie drogą e-mailową.

Podczas realizacji audytu MYSTERY WEB możemy zbadać następujące obszary:

  1. Przejrzystość strony internetowej (łatwość znalezienia poszukiwanych przez Klienta informacji, złożenia zamówienia, wysłania pytania do działu Obsługi Klienta).
  2. Czas oczekiwania na odpowiedź ze strony pracownika, realizacji zamówienia.
  3. Umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, rozwiązania problemu.
  4. Przebieg obsługi (czy Klient uzyskał odpowiedź na zadane pytanie, czy proces płatności w przypadku zamówień był bezpieczny, czy zamówione produkty są dostarczone do Klienta we właściwym – uzgodnionym terminie).
  5. Ocena kompetencji miękkich pracownika.