Przejdź do treści
Strona główna » BADANIA KONSUMENCKIE

BADANIA KONSUMENCKIE

Badania KONSUMENCKIE są rodzajem badań realizowanym bezpośrednio z konsumentem, a jego podstawowym celem jest poznanie preferencji konsumentów – ich zwyczajów zakupowych, znajomości marki, a także oczekiwań wobec niej.

Badania KONSUMENCKIE pozwalają poznać:

  1. Poziom świadomości marki (znajomość marki).
  2. Wizerunek marki (w jaki sposób jest postrzegana oraz jakie miejsce zajmuje wśród konkurencyjnych marek).
  3. Lojalność wobec marki (co decyduje o ponownym wyborze marki).
  4. Poznanie zwyczajów zakupowych konsumenta (co ma wpływ na wybór, gdzie dokonuje zakupu, z jaką częstotliwością).

Przy realizacji badań KONSUMENCKICH wykorzystujemy następujące metody badawcze:

  • PAPI (wywiad bezpośredni Paper and Pencil Interview)
  • CATI (wywiad telefoniczny Computer Assisted Telephone Interview )