Przejdź do treści
Strona główna » BADANIA MYSTERY SHOPPING COMPETITION

BADANIA MYSTERY SHOPPING COMPETITION

przeprowadzane osobiście, telefonicznie bądź przez internet badanie mające na celu zbadanie obsługi Klienta u konkurencji. Badania odbywają się w analogiczny sposób jak we własnej firmie. Dzięki temu badaniu możemy porównać się z innymi firmami oraz poznać najnowsze trendy, standardy w zakresie obsługi.

Materiały do badań przygotowywane są przez nas na miarę w oparciu o Państwa potrzeby. Każdy projekt jest opracowywany i przygotowywany indywidualnie pod kątem każdego Zleceniodawcy.

CERP Polska dostarcza wyniki badania w formie zestawień i raportów zgodnych z Państwa potrzebami. Zapewniamy:

Wspólne stworzenie kwestionariusza do badania.

Wykonanie badania we wskazanych przez Państwa lokalizacjach na terenie całego kraju.

Kontrolę przeprowadzą przeszkoleni audytorzy z ramienia CERP Polska.

Zakup kontrolny podczas audytu.

Przygotowanie raportu końcowego.

Raport w formie ustalonej na początku współpracy, tak, aby zawierał zestawienie odpowiadające Państwa potrzebom.

Konkurencyjne ceny.