przeprowadzane osobiście, telefonicznie bądź przez internet badanie mające na celu zbadanie obsługi Klienta u konkurencji. Badania odbywają się w analogiczny sposób jak we własnej firmie. Dzięki temu badaniu możemy porównać się z innymi firmami oraz poznać najnowsze trendy, standardy w zakresie obsługi.
Materiały do badań przygotowywane są przez nas na miarę w oparciu o Państwa potrzeby. Każdy projekt jest opracowywany i przygotowywany indywidualnie pod kątem każdego Zleceniodawcy.
CERP Polska dostarcza wyniki badania w formie zestawień i raportów zgodnych z Państwa potrzebami. Zapewniamy:
Wspólne stworzenie kwestionariusza do badania.
Wykonanie badania we wskazanych przez Państwa lokalizacjach na terenie całego kraju.
Kontrolę przeprowadzą przeszkoleni audytorzy z ramienia CERP Polska.
Zakup kontrolny podczas audytu.
Przygotowanie raportu końcowego.
Raport w formie ustalonej na początku współpracy, tak, aby zawierał zestawienie odpowiadające Państwa potrzebom.
Konkurencyjne ceny.